De ce sa alegi un soft restaurant si gestionare activitate horeca marca MicroERP?

Soft restaurant

MicroRestaurant-Soft restaurant

Stabil si usor de utilizat, flexibil si cu foarte multe facilitati, MicroRestaurant a fost gandit pentru a optimiza si a eficientiza activitatea din locatiile restaurant, cafenea, bar, club, catering sau fastfood. Cu MicroRestaurant ai controlul angajatilor, stii in orice moment cate comenzi a preluat fiecare ospatar si cati bani s-au incasat, ai situatia exacta a stocurilor si a necesarului de aprovizionat. Comenzile de bar si bucatarie sunt defalcate automat si trimise spre imprimantele de bar – comenzile de bar sau bucatarie – comenzile de bucatarie.

Soft gestiune restaurant

Soft gestiune restaurant – MicroRestaurant

Pentru o viteza si mai sporita in preluarea si prelucrarea comenzilor, se pot folosi dispozitivele mobile de preluarea a datelor (Palmuri, Pda, Tablete – cu sisteme de operare Windows sau Android). Comanda este preluata pe dispozitivul mobil si trimisa automat spre imprimanta de bar/bucatarie. Incasarea se poate face direct de pe dispozitivul mobil, cu listarea bonului. Stocurile sunt descarcate automat in momentul finalizarii comenzii.

Stim cat de important este sa detii controlul, de aceea iti oferim un soft restaurant care iti ofera tocmai acest lucru, control. Controlul comenzilor, incasarilor, stocurilor si nu in ultimul rand, controlul costurilor. Elimina frauda si preia controlul afacerii tale!

Stabilitate

Beneficiind de o experienta acumulata de-a lungul anilor, precum si de utilizarea zilnica de catre sute de clienti, softul nostru se remarca prin stabilitate si performanta. Activitatea se desfasoara fluent,rapid si fara intreruperi.

Eficienta

Organizarea activitatii cu ajutorul MicroRestaurant scade timpul de preluare/transmitere si incasare a comenzilor. Clientii vor fi multumiti, iar angajatii D-voastra vor avea siguranta ca nu „uita” sa incaseze nimic.

Inovatie

Folosim ultimele tehnologii si aducem constant imbunatatiri produselor noastre software. Suntem deschisi spre nou si inovatie, suntem deschisi spre adaugarea de noi si noi functionalitati care sa usureze munca, suntem deschisi spre perfectiune!

Versiunea standard a programului include facilitati de baza pentru o gestiune eficienta : vanzare pos, retetar, control stocuri, etc. Pentru lista completa cu versiunile disponibile si preturile lor :